Politica de retur
Cumparatorul persoana juridica poate solicita
returnarea produselor achizitionate din magazinul online www.tehno-farm.ro in urmatoarele situatii:
- Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site.
- Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator. In cazul livrarii
unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul
Vanzatorului in maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Daca produsul
nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt
produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.
- Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la
receptia lor (doua zile lucratoare).
In conformitate cu dispozitiile art. 7 din OG 130/2000 cumparatorul – persoana
fizica, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata
ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral
contractul in termen de 14 zile de la data primirii produsului. In cazul
denuntarii, produsul trebuie sa fie insotit de toate accesoriile, precum si
certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.
Cheltuielile de restituire, se suporta conform legii, de catre cumparator. Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de retragere din contract, dar nu inainte de data receptionarii bunurilor.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Returul se va efectua in urmatoarele conditii:
- Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite,
insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea
produselor.
- Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a
constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.
- La returnarea produsului trebuie sa completati FORMULARUL DE RETUR (printabil din
sectiunea INFORMATII) care se va trimite in colet, impreuna cu marfa
returnata.
- Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat
agreat de Vanzator pe adresa punctului de lucru din Ploiesti, str. C.D.
Gherea nr. 1-7, jud.Prahova.
Important!
Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele
deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si
cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici
produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in
baza garantiei.
Următoarele categorii de produse NU se pot returna decat sigilate:
- Produse de îngrijire personală, cosmetice
- Produse de ingrijire/ igiena personala (lenjerie, absorbante, irigatoare, sonde,
catetere, gel intim, teste de glicemie, accesorii aparate aerosoli, orteze, ciorapi compresivi) și igiena dentară (periuțe de dinți,
irigatoare bucale etc.) pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
- Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le
returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de
produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
- Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
- Saltelele pot fi returnate doar daca sunt sigilate;
- Piese de mobilier montate sau desigilate. Puteti returna orice produs de mobilier daca este sigilat.
Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c)
Tehnofarm Daniel isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor
care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori
deteriora rapid.
Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de
bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății
sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator: produse
cosmetice, produse de lenjerie, produse electronice care au intrat in contact
cu pielea/parul/cavitatea bucala ( din motive de igiena, acestea se accepta retur
NUMAI dupa aducerea la conformitate prin inlocuirea elementelor ce au intrat in
contact cu pielea/parul/cavitatea bucala) etc.
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Produse excluse, fara drept de returnare
a) produse confectionate dupa specificatiile
prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid
c) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de
produse din oferta
d) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de
protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator
- care se folosesc pentru igiena / ingrijire corporala sau pentru alimentatie.
e) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora,
inseparabil amestecate cu alte elemente
f) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un
suport material.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (cod, culoare, etc.), produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa din colet, costul de transport (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de noi.
In cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa in colet, va rugam sa va adresati echipei noastre, in aceasta situatie fiind vorba de un caz de garantie.
Pentru orice detalii sau neclaritati, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic la:
0771 274 594; 0244 522 370; 0244 515 380
Program de lucru:
Luni-Vineri: 08:00 - 20:00
Sambata: 08:00 - 14:00
Duminica: Inchis